Sweden Buyersclub offentliggör idag årsredovisning för 2022

25 april, 2023, 21:00
Sweden Buyersclub har idag publicerat årsredovisning för verksamhetsåret 2022 på bolagets hemsida (ir.buyersclub.se).

Årsredovisningen bifogas till detta press­meddelande och kan även beställas hos bolaget för distribution per post till de aktieägare som så begärFör att beställa rapporten vänligen kontakta:

Emil Henriksson – VD, Sweden Buyersclub

Om Buyersclub
Sweden Buyersclub AB (buyersclub.se) är en e-handelsplattform med fokus på återkommande medlemsintäkter. Bolaget erbjuder några av marknadens lägsta priser på ett närmast obegränsat produktutbud utan att kompromissa med kundupplevelsen. Kunden erbjuds en smidig köpupplevelse i form av en lättmanövrerad plattform där alla beställda produkter levereras i en och samma försändelse via val­fri speditör.

Det val­fria medlemskapet “Plus” ger även prenumeranter fri frakt, direktrabatt samt unika erbjudanden. Genom det starka erbjudandet har Buyersclub byggt upp en bas bestående av fler än tiotusentals prenumeranter som genererar medlemsintäkter, vilka utgör ett komplement till den för e-handeln klassiska intäktsmodellen med kostnadspåslag.