Sweden Buyersclub AB (“Bolaget”) informerar om att rapporten för Q3 2023 tidigareläggs och publiceras i morgon, fredagen den 27 oktober

26 oktober, 2023, 08:30

Sweden Buyersclub AB har beslutat att tidigarelägga sin rapport avseende det tredje kvartalet till fredag den 27 oktober med anledning av att kunna delge information om det tredje kvartalet i god tid innan pågående företrädesemission avslutas.

Vill du ha mer information om företrädesemissionen så hittar du det på bolagets hemsida, https://ir.buyersclub.se/investerare/foretradesemission-2023

För mer information vänligen kontakta:

Emil Henriksson
VD Sweden Buyersclub AB

Sweden Buyersclub AB (buyersclub.se) är en e-handelsplattform med fokus på återkommande medlemsintäkter. Bolaget erbjuder några av marknadens lägsta priser på ett mycket brett produktutbud utan att kompromissa med kundupplevelsen. Kunden erbjuds en smidig köpupplevelse i form av en lättmanövrerad plattform där alla beställda produkter levereras i en och samma försändelse via val­d speditör.

Det val­fria medlemskapet “Plus” ger även prenumeranter fri frakt, produktrabatter samt unika erbjudanden. Genom det starka erbjudandet har Buyersclub byggt en stor bas av prenumeranter som genererar medlemsintäkter, vilka utgör ett komplement till den för e-handeln klassiska intäktsmodellen med kostnadspåslag. Flera års data om kundbortfall och kundernas livslängd ger också en mer förutsägbar intäktsström.